maandag 9 oktober 2017

Framed: Angel in a Shadowbox DIY

Over twee dagen is het zover:
Feest in Rösrath

In zwei Tagen ist es soweit:
Fest in Rösrath



Vanaf woensdag zullen er heel veel nieuwe producten verkrijgbaar zijn.
Ik hoop dat jullie op de blogs van mijn aRTeamgenoten het een en ander al hebben kunnen bewonderen, want hier op mijn blog is het aardig stil...

Ab Mittwoch gibt es ganz viel neue Produkte aus dem Hause Renke.
Ich hoffe, ihr habt auf den Blogs meiner aRTeamgenossen die schönen Sachen schon bewundern können, da es auf meinem Blog leider etwas still ist...

Eén van de nieuwe design papieren is de engel.
Ik kon het niet - snijden in dit mooie papier,
daarom heb ik hem ingelijst: framed angel.

Eins der neuen Designpapiere ist der Engel.
Da ich es nicht übers Herz gebracht habe in den Designbogen zu schneiden, habe ich den Engel eingerahmt: framed angel.

Het licht is niet geschikt om mooie plaatjes te schieten...
Die Lichtverhältnisse sind im Moment nicht die besten...

De lijst - een shadow box - is DIY. Vorig jaar maakte ik een kleinere variant.
Der Rahmen, Shadow Box genannt, ist ein DIY Projekt. Letztes Jahr hatte ich einen kleineren gemacht.

Design papier:
Soon available

De webwinkel ondergaat een remake en is woensdag weer geopend.
Der Webshop wird gerade umstrukturiert, ist aber am Mittwoch wieder online.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten