donderdag 13 april 2017

Studio 92 Guest Designer #1

Goedemorgen!

Ken je Studio 92 al?
In de leuke webshop van Ingrid vind je mini-kits, kreukellint, embellishments en meer voor het maken van kaarten, scrapbookpagina's en project life projecten.


Met de nieuwste kit "Spring is in the Air' mocht ik als guest designer aan de slag gaan.
op Instagram plaatste Ingrid al een foto van deze kit, die binnenkort verkrijgbaar zal zijn.

Mijn eerste kaart is roze getint. Zacht roze met een krachtig pink accent.
Het designpapier zal als add-on te bestellen zijn. De kleuren van het papier zijn geheel afgestemd op de kleuren van de kit.


Het cardstock is uit mijn eigen voorraad. Met de Stitched Scalloped Borders die van Lawn Fawn heb ik een schulprandje gestanst. De vorm komt weer terug in de witte cirkel waar de vlinder op rust. Ook de vleugels van de vlinder heeft 'golvende' randen.

Cornelie en Stella hebben ook al prachtige werken laten zien, die ze met de kit "Bon Voyage" hebben gemaakt. Blader eens rustig door hun blogs, zij lieten meerdere geweldig leuke uitwerkingen zien.

Ook Ingrid's blog is het bezoeken meer dan waard!
Naast prachtige haakwerk projecten maakt ze na een langere pauze ook weer kaarten.
Haar stijl is onmiskenbaar en ik ben altijd al een fan van haar creaties geweest! Ze heeft jaren als design team lid de mooiste voorbeelden gemaakt, die ook in tijdschriften werden gepubliceerd.

Een hele eer voor mij om nu als guest designer met haar kit te mogen werken!
Dank je wel, Ingrid!


4 opmerkingen: