dinsdag 28 maart 2017

Inspiratie DEEnsdag: Filled with Love

Goedemorgen op deze nieuwe Inspiratie DEEnsdag.

Filled with Love -
een leuk model enveloppe, gemaakt met mijn Envelope Punch Board. Het papier is uit de actuele iDEE&post.

Den Umschlag habe ich gefaltet mit Hilfe des Envelope Punch Board. Das Designpapier ist aus der aktuellen iDEE&post.

 

Versiert is de buitenkant 
met stickers uit i&p en Nuvo Drops Morning Dew - mijn absolute favoriet.
Het hartje sneed ik met Die-namics Stitched Hearts,
love gestanst met Lawn Cuts Scripty Words


Ein Herz gestanzt mit Die-namics, love ist von Lawn Fawn: Lawn Cuts Scripty Word Die.
Die kleinen durchsichtigen Tropfen machen ihrem Namen alle Ehre:
Morning Dew, mein favorit aus der Nuvo-Serie (-:

De nieuwe iDEE&post wacht al om verzonden te worden.
Heb jij een abonnement en ben je al benieuwd naar de inhoud?
... een klein tipje: LENTEkleuren.
Wil je iDEE&post graag een keertje proberen?
Dat kan! Informeer gerust bij Miranda naar de mogelijkheden.

***

Aanstaande zaterdag vindt de workshop Mini Album plaats
Heb jij nog een plaatsje vrij in jouw agenda,
dan reserveren wij graag een plaatsje aan tafel Bij Oma Dee voor JOU


Aanmelden kan via Miranda.

Ik wens jou een LENTEkleurige dag filled with love!

6 opmerkingen:

  1. Flower Power und ganz viel ♥ ♥ ♥

    Liebe Grüße
    Bella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk zo'n versierde envelop die eigenlijk gewoon onderdeel is van kaartje. De I <3 U vind ik helemaal leuk. Geniet van deze zonnige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan! En alvast veel plezier as zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sehr hübsch gemacht, liebe Judith! Die Papiere gefallen mir auch alle sehr gut! LG Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die lentekleurtjes en wat heb je weer een leuk modelletje verzonnen! Succes met de workshop dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij kan toveren met de Envelope Punch Board. Wat vind ik dit mooi! Een superleuke workshop maar ik kan helaas zaterdag niet. Heel veel plezier; dat wordt vast weer super gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen